04/07/2007

Intentando arranxalo...

Ola outra vez! Ía marchar xa, pero sentinme culpable por non actualizar, e púxenme a buscar algo co que facer un post, e aquí está.
Pois iso, que como lembraredes, en 3º B foi imposible poñer música na clase que se debería dedicar a tal fin, polo que lle collo prestado un vídeo aos da galega (que para iso currei coma un tolo alí durante un ano) e póñovolo aquí para que escoitedes a Quempallou, un dos grupos que iamos oír. Olliño á letra de Coa lingua de fóra, xa suporedes por que...





Se queres que saia a lúa
fecha os ollos meu amor
que mentres os tes abertos
a lúa pensa que hai sol.
xxxxxx
O sol prende nunha liña
as estrelas nun cordón
a lúa con fío de seda
e ti no meu corasón!
xxxxxx
Que vos pareceron? Eles están pelín pirados, pero as cancións son guais va que si? Dos concertos xa, nin falemos, que eu chupei ben deles e son... sen comentarios. Pois iso, recordade que En galego sempre quixemos vivir / en galego agora queremos vivir! (sempre tirando para a casa, hehe) e se queredes máis información, entrade en www.quempallou.com, que alí verédelos mellor. Bikos 1000!

10 comentários:

Marta disse...

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

HAhaha!! Un "ciber-apercibimento" non profe, non seas así, que eu no fondo quero a Ana...hehe!xa venha, xa paramos,hehe!!

A verdade é que si, que sorte tenñen algunhas que estan en Vigo.Laura, ten coidado, non caias nalgún rio coma na excursión,que es moi zoupona ti..hehehe!!

Anuska, xa me ensinaras a mi o teu pearcing,eh! hehe!

E eu non quero parecer pesada pero a ver cando veñen esas fotos,eh!! hehe!! =P

Por certo, moitos videos doutra xente cantando pero o teu que? Nos a quen quremos ver é a ti..hehehe!!

Pois iso profe que non te queimes o sol(como dixo Anuska) hehe!!
Querémoste moito profeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! =P Botámosche de menos!!! =(

Bicooooossssssssssssssss!!!

**anuSka_3ºC** disse...

0la pRofeee.. q tal?k pena q eu non poido ver os videos non sei porqUé non me vai :(

maRta ensinote o pieRcing kando queiraSs xDD

poiseu tou aQui esperando a q me veñan a buscar por iso dixen: mentres imos escribirlle un comentario a aBel q se o meReceee..xDD

eno profe vete moito a praia q ai q koller morenooo jiji
miLLons de bikusSss**

Area disse...

Ola!Aquí estamos as pesadas de sempre cos seus comentarios aburridos [ejem...ana...XDD!!].

Ah!!iso, iso, moito poñer os videos dos demais cantando, peroo teu cantando que??Bueno nos tamén nos conformaríamos co teu bailando, acordaste??Pois creo que o teñen grabado por ahí, a ver se chega ata as nosas mans, hahahaha!!:P

Bueno aínda que tamén nos valería o de Pabl8 bailando...pero ese xa non sei se esta grabado.Hehe!!Que dotes artíticas tedes,hehe!!

X certo pabl8, xa nos ten olvidads a todos, :( menos mal que ti, abel, aínda actualizas de vez en Cando...que si non...!!!Este home é un timador, hehe!!"GENTUZAAAAAA!" hahaha!!

x certo temos duas dubidas existenciais sobre el:
1-Qué colonia botabas??e que cheirabas moi ben, haha!!:P
2-A outra dubida...é aínda máis parida...ejem...¿antes tiñas o pelo longo?E que...antes nos fixabamos que na clase sempre facías un xestiño moi extraño como se estiveses a pasar unha longa cabeleira por detrás das orellas...haha!!e pensamos que sería unha manía que tiñas antes...ou algu asi...hehe!!

Bueno...despois das nosas parvadas...que non son poucas...deixamosvos...!!moitos bikos!!Querémosvosss!!!

Asinado:

A.R.E.A

O profe disse...

Quero supoñer que esas dúas preguntas son sobre Pablo, máis que nada porque a miña relación coas colonias, fragancias e perfumes é máis que coñecida e non tiven nunca o pelo longo (aínda que aí nunha época loca, loca chegábame para facer "chichos", pero iso é outra cousa). Así que, Pabliño, xa sabes, móllate e "al aparato" hehe.

Anónimo disse...

holaa profee que tal? eu bastante ben vin o video e gustoume moito a musica pareceume bastante entretida sempre gustoume este tipo de musica porque non sei sinteste moi contento e libre de ser galego e vivir nunha terra tan bonita como galicia (ou po-lo menos pra min o é) e profe sé un pouco enrolado que queremoste ver os teus videos como cantas ti que ti seguro ou pro-lo menos pra min cantas mellor que outros moitos incluso cantas mellor que o video folk que puseches no teu blog estou convencidisimo hehehehe
bueno profe pois aqui teñoche que deixar pasa un bó verán é a ver se ligas moito hehehehe e sobretodo non te queimes na praia chaoo

unha aperta moi forte Marquitos

Anónimo disse...

Ana:
Sii,melloR deixalO,melloR deixaR toDO xa...
biicoS

Alex disse...

OOOOOOOolaaaaaaaaa!!!!!!!!!
escibin un dicionàrio(do longo que era)hehe!!! por nom ponher um testamentooo!( vale si foi moi malo, e que????) e borrouseme todo todoooo(a saber o que fixen...)si amigos que putada(soavos????)hehe
Boh!! como xa nom me lembro do que puxera: Bo verao a todas(maioritariamente)hehehe e xa me pasarei otra vez a ponher outra cousinha.........
Deicaaaaaaa!!!!!!!!
Biquinhosssssssss!!!!!!!!!!!!!

Alex disse...

Otra cousaaaaaa...na data do meu comentàrio pon 7 de xulho. si?? e 7 de xulho?????? pois na que:Gora San Fermin!!!!!!!!!

Marta disse...

Si Alex si, é 7 de Xulho...Ainss..que cabecinha que non sabes nin o día no que vivimos..hehe!!

Si amigos que putada...hehe!!
Érase unha vez un iogur de fresa namorado dunhas natillas de vainilla que vivian na neveira, un pouco máis arriba, arriba da súa cabezaaaaaaaaaaaaa. O iogur de fresa intentaba cada día achegarse as natillas pra explicarlle o que sentía pero cada vez que as via tremía coma un flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Que podo facer pra que se fixe en min? prefuntoulle a un vaso de leite con nesquik, dame un consello sei que en ti.....
bueno, xa paro, é que me aburro moito..hehe!! Está chula a canción! hehehe! =D

Buaaahhhh..pagaría por ver unha foto de Abel con chichos..hahahahha!Que coña.xD!!!Que riquinho!! =P..Xa podías pasar unha foto, aínda que se non poñes ingñun video cantando dubido que nos deixes unha foto túa con chichos..hehhee!!

Bueno...pasade un bo verán...
AbuRinhoOoOOooO!!! ^^ bIkOoOOS!!


=P

_<(^^lOrEnA^^)>_ disse...

Perdona si te estoy llamando en este momento
pero me hacia falta escuchar de nuevo
aunque sea un instante tu respiración

Disculpa se que estoy violando nuestro juramento
se que estas con alguien que no es el momento
pero hay algo urgente que decírtelo

Me estoy muriendo
muriendo por dentro
agonizando muy lento y muy fuerte

Vida
devuelveme mis fantasias
mis ganas de vivir la vida
devuelveme el aire
cariño mio
sin ti yo me siento vacio
las tardes son un laberinto
y las noches me saben a puro dolor

Quisiera decirte que hoy estoy de maravillas
que no me ha afectado lo de tu partida
pero con un dedo no se tapa el sol

Me estoy muriendo
muriendo por dentro
agonizando muy lento y muy fuerte


........

estabaa escoitandOa e..nfin quen se non se me ía acordar!!hehe..
:'(..
iache facer un trato..
era que se volvias o instituto deixabate tocar o saxo pero.:(
jua!!
pOlO que vexO fai mOitO tempO que nOn te escribe ningue..
e ahí pa destakr quen mellOr que ..

eu!!:P (sisi mOita geta!!)


aii que se te vOta de menOs!!!!!
que Os prOfesOres nOvOs si que sOn un zOupOnes..pOr deus!!!!!
aquelO desmadrOuse..
clarO faltades vOs..
juu!!
nOn sei cOmo será a que lles da galego a eva e a estas pero weno..a min máis a arantxa tocounos emilia..
só con dicirche que o ano que me deu a min facianos exercicios de relaxacion pechando os ollos e..inspira..espira..
ademáis mete máis zocadas en castelán,buenO cOmo o do tempo,jajaja..ainda que mellorou non sei quen lle insinaria,hehe..
O " hehe " recordame os meus maravillosos traballos..no fin do curso vin como moita xente( alias laura..jaja) che daba os seus como recordo ia facer o mesmo..pero creo que fariia un pouco o ridículo..we menos na portada..ca cariiña..:) como era..

nOta :):hehe!

x)
jua!pro..abel! que me recordan mazO cousas a ti..vamOs pOr mOrriñOs marta!!jus!

buenO eso que se che vota moito de menos..e se falas con pablo dille que a pouco máis lle teño que dar eyu clases o seu sustituto asiq xa se pode imaxinar o penosiño que é o pobre..con só dicirche que a todo che contesta..
-" ah..non sei..
-" pois pode ser verda..
-" se ti o dis..

enfin!!jaja!!
weno neniñO(ein????xD..)que vou cear..
mOitOs bikOs..
queresete mOOOOOitO e nOn se te Olvida..^^
unha aperta gOrda e un bikO babOsO..jaja



(eu sempre tan agradable..)

xau..mellor ditO..ata pronto...




{esperO}*