06/08/2007

Xardíns

Ola a tod@s!!!!!
Este aniño por aí deume para moito. Puiden coñecer xente xenial, tanto profes coma alumn@s, persoal non docente, xente á que non lle daba clase... Pero tamén me permitiu vivir outras experiencias incribles, e unha delas é volver subir a un escenario miles de anos despois, e volver fedellar na música despois de máis tempo aínda. Sabedes que? O mellor desas experiencias non foron elas en si, senón a xente coa que a compartín. Así logo aproveito para mandarlles unha aperta a tod@s el@s (especialmente a Manuel, que se pasou por aquí o outro día, e a Sary, que me dedicou unha morea de flogs) e para colgar un anaquiño desta artista do recitado, no que creo que saímos tamén os demais. Así e todo... Que ben o facemos, eh? Hehehehe. bks 1000!!!

6 comentários:

LaU disse...

a sary..ahh mb eh abel mb!! vale vale...agora m enfado e nn respiro ata k m poña azul :8

Marta disse...

Que falsoooooooooooooo!! ¬¬

Moita Sary moita Sary...e as demais que?? ¬¬

Ale, pois eu tamén enfadome non respiro...¬¬

Xa non te qeremos profeeeeeeeee....

qe va...é coñita.....
qe nos no fondo queremoste m8 =)

wuhahahaha!! xD!!

AbUrInHoooO!!!

Anónimo disse...

hola avelino que tal? eu moi ben espero que tes pasando un bó verao ti non lle fagas moito caso a estas duas a marta e laura que seguro que no fondo non estan enfadadas é pra facerche a rosca o eso creo eu hehehe moi bonito o video aida que un pouquiño curto jejeje espero que eu sexa un desa xente tan boa que coñeciches no instituto ou senon enfadome eu tambien apertas mil

Anónimo disse...

OoOoa!!

me mEnciOna a mi xQ le dediQé muchOs fotoLogS ^^
y xQ eS de lO mjOrciitO =)
si sQ eSe feStivaL me valiO paRa conOcer a gntE q nO olvidaré nunCa

graciaS x nOmbrarme
i nO Os celeiS niñaS
q vootraS tuviSteiS la sueRte de Q Os diera cLase y yO nO =(

mUchOs bsitOs abeL
^^
muaQiis

Marta disse...

¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬


Que falso!!!


hehhe!!!

Por certooo..que tal esas notazas ds exames?? hehe

O profe disse...

ola a tod@s!!! Antes de nada, moitas grazas polos vosos comentarios. Ademais, téñolle que pedir desculpas a Marcos, porque o outro día esquecín pechar a sesión do messenger e deixou algunhas mensaxes ás que non puiden contestar porque non estaba no ordenador, non é que non fixera caso, senón que o deixei gravando co messenger aberto sen que eu estivera alí. Para outra vez prometo contestar. Ás demais, non vos celedes, que hai posts para todo o mundo, pero Sarai e Manuel meréceno coma todo o mundo. Veña, a mirar o seguinte que vou actualizar agora mesmo, se esta magnífica conexión me deixa, claro!Bks 1000!